Saturday, August 16, 2008

Kutemui Sinar.......

suatu hari En. Mazli b. Masduki telah menjemput saya untuk menghadiri satu taklimat kerjaya bersama CIMB, ketika itulah saya dikenalkan dengan pemilik Agency Inspired Vision iaitu Puan Neng Hayati, dan saya benar-benar bersyukur dan berterima kasih kepada dua orang individu ini yang telah membawa saya kedalam industri ini, tanpa mereka saya mungkin masih mencari-cari peluang pekerjaan atau mungkin menganggur, dan dari apa yang pernah saya lalui saya akui bahawa setiap kejadian atau musibah itu ada hikmah tersendiri yang kita sendiri tidak tahu bahawa ia akan membawa perubahan pada kehidupan kita.
CIMB W.A benar-benar mngubah diri saya sepenuhnya, mengubah cara hidup saya, pemikiran saya, serta keyakinan diri saya, walupun saya bukanlah mempunyai latar belakang tentang kewangan ianya tidak menjadi faktor utama untuk saya berjaya dalam bidang ini dengan CIMB W.A.
Ia bukan sahaja membantu saya untuk saya meningkatkan pendapatan saya, bukan pendapatan biasa tetapi luar biasa. Malah ia juga membantu individu-individu disekeliling saya terutama pelanggan saya utnuk mencapai impian mereka. Kini saya lebih fokus dengan apa yang saya lakukan, gembira dan yakin pada diri sendiri. Segalanya di CIMB W.A.

No comments: